سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد جا مسواکی خمیر دندان لمینت دندان

اگر میخواهید بهترین مدلهای جا مسواکی را بدانید حتما این مقاله را تا اخر بخوانید جا مسواکی دیواری نقره ای اسپادانا به همراه دستگاه خمیر دندان ریز جدیداستفاده از خمیر دندان و مسواک 2021  امری اجتناب نا پذیر در همه خانه ها بوده و همه به دنبال استفاده از وسایلی برای نظم دهی، نگهداری و بهداشت این وسایل هستند. در اینجا یکی از بهترین کالاها برای این کار را به شما معرفی می نماییم. اسپادانا یک محصول ایرانی بسیار با کیفیت است. محصول شامل یک دستگاه جا مسواکی دیواری عروسکی خمیر دندان ریز اتوماتیک است که خمیر دندان با هر سایزی داخل آن فیکس شده و بدون دخالت دست و با فشار دادن سر مسواک در محل مخصوص، خمیر دندان روی مسواک شما قرار می گیرد و به دلیل مکانیکی بودن عملکرد، نیاز به برق و باتری ندارد.جا مسواکی آن هم دارای یک کاور مخصوص بوده که از نشستن حشرات و گرد و خاک بر روی مسواک ها جلوگیری می نماید و آن ها را از محیط سرویس بهداشتی جدا می نماید. در داخل جا مسواکی 5 عدد مسواک 2021 قرار می گیرند. رنگ بدنه محصول سفید می باشد و قسمت رنگی روی محصول در رنگ های مشکی ، آبی، بنفش و … متفاوت می باشد. دقت داشته باشید رنگ کروم محصول مطابق تصاویر گالری می باشد و رنگ سفید دارای بدنه تمام سفید با آرم های رنگی وسط دستگاه خمیر دندان ریز می باشد.

 

 



جا مسواکی دیواری نقره ای اسپادانا به همراه دستگاه خمیر دندان ریز جدید


 


جا مسواکی دیواری نقره ای اسپادانا به همراه دستگاه

ایمپلنت دندانپزشکی

قیمت دقیق انواع خمیر دندان و مسواک 

قیمت دقیق انواع مسواک

خرید مسواک برقی

 


سال ها است که پزشکان و محققان در خصوص فواید رعایت بهداشت دهان و دندان مطالبی را بیان می کنند. مطالبی از جمله نحوه صحیح استفاده از مسواک و نخ دندان، اهمیت نوع و کیفیت تیوپ خمیردندان های ایرانی و یا زمان مناسب برای تمیز کردن محیط دهان. اما مسئله ی مهمی که این روز ها صحبت های زیادی در مورد آن شنیده می شود رعایت بهداشت همین وسایل بهداشتی است. همین وسایلی که قرار است در تمیزی و سلامت ما نقش به سزایی را به عهده گیرند. در خصوص مسواک مطالب زیادی بیان شده است که نباید آن ها را در توالت و یا حمام (در نقاط مرطوب) نگه داشت و یا از قرار دادن آن ها در معرض هوای آزاد پرهیز کرد و بسیاری موارد دیگر که رعایت آن ها شاید کار دشواری نباشد اما گاها به دست فراموشی سپرده می شوند. به همین منظور وسایلی ساخته شده اند تا علاوه بر ایجاد حس زیبایی به محیط سرویس بهداشتی، به طور دقیقی از مسواک و تیوپ خمیردندان های ایرانی شما در برابر کثیفی و آلودگی های احتمالی مراقبت کنند.


یکی از بهترین وسایلی که در این زمینه ساخته شده است همین جا مسواکی دیواری است. این وسیله دارای دو محفظه جداگانه برای نگه داری مسواک و تیوپ خمیردندان های ایرانی است که با کمک چسب های دو طرفه (موجود در جعبه) می توانید هر دوی آن ها را به راحتی به تمامی سطوح صاف (حمام، آشپزخانه، توالت) بچسبانید. جنس این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده است تا در محیط های مرطوب دچار خرابی و یا فساد احتمالی نشود و این فساد را به مسواک و تیوپ خمیردندان های ایرانی درون خود انتقال ندهند. جا مسواکی این مجموعه با ابعاد تقریبی 6×13 دارای 5 جای مخصوص برای قرار دادن مسواک است. فاصله معقول بین هر مسواک، از برخورد و انتقال رطوبت به مسواک های کناری جلوگیری می کند. این جا مسواکی یک در لولایی دارد که رو به بالا باز می شود و از نفوذ آب (آبی که ممکن است حاصل ترشح، هنگام شستن دست ها و یا استحمام باشد) به محیط داخلی جامسواکی جلوگیری می کند.


بخش نگهداری تیوپ خمیردندان های ایرانی اندلان، یا همان جای تیوپ خمیردندان های ایرانی این مجموعه به گونه ای ساخته شده است که تیوپ خمیردندان های ایرانی را باید به صورت عمودی و رو به پایین درون آن قرار دهید. این کار باعث می شود تا محتویات تیوپ خمیردندان های ایرانی تا آخرین قطره قابل استفاده باشد و نیازی به لوله کردن (و سایر کارهای مرسوم دیگری که عمدتا نیز کل محتویات را خالی نمی کنند) نیست. برای استفاده صحیح از قسمت، ابتدا باید تیوپ خمیردندان های ایرانی را از سوراخ دایره ای شکل داخل مجموعه عبور دهید و آن را در جای خود محکم کنید، سپس در آن را ببنید و در آخر با کمک چسب دو طرفه آن را روی سطح مورد نظر ثابت نگه دارید. اگر توجه کرده باشید قسمت انتهایی این محفظه دارای اهرمی است که با فشار آن (با کمک مسواک) مقدار کافی از تیوپ خمیردندان های ایرانی را روی مسواک می ریزد. پس به طور کلی میتوان گفت که این محصول علاوه بر نکاتی که در بالا به آن ها اشاره شد در استفاده بصرفه از تیوپ خمیردندان های ایرانی شما را یاری خواهد کرد.


برای نصب جا مسواکی دیوای  کافی است ابتدا سطح مورد نظر خود را مشخص کنید، سپس با پارچه ای تمیز آن را کاملا تمیز و خشک کنید، حالا با استفاده از چسب دو طرفه موجود درون جعبه (یک طرف چسب را باز کنید، آن را به سطح پشتی جا مسواکی بزنید، حالا طرف دیگر چسب را بازکنید) مجموعه را روی دیوار ثابت کنید. با استفاده از این جا مسواکی علاوه بر سامان دادن به محل نگهداری مسواک ها و شکل دادن به ظاهر سرویس بهداشتی، به تمیزی و رعایت بهداشت مسواک ها کمک زیادی خواهید کرد.


توصیه:

- بهتر است هر چند وقت یکبار کل مجموعه را با آب به طور کامل بشویید و با کمک دستمال کاغذی بهداشتی آن را خشک کنید.

- لطفا پس از هربار مسواک زدن، مسواک خود را به طور کامل بشویید تا در استفاده های بعدی موجب کثیفی اهرم جا تیوپ خمیردندان های ایرانی نشود.

- اگر به طور منظم و همیشه مسواک می زنید بهتر آن است که قبل از استفاده از تیوپ خمیردندان های ایرانی، مسواک خود را کاملا خیس کنید، این کار هم باعث نرمی برش مسواک می شود و هم پخش سریع فلوراید موجود در تیوپ خمیردندان های ایرانی کمک می کند

- اما اگر به طور منظم و به صورت همیشگی مسواک نمی زنید، توصیه ما به شما این است که با برس خشک مسواک کنید، این کار علاوه بر جلوگیری از کف زیاد ( که باعث می شود مدت مسواک زدن شما کمتر شود) به دلیل سفتی و سختی که برس مسواک در اثر خشکی آن دارد به رفع بهتر پلاک های تشکیل شده روی دندان کمک زیادی خواهد کرد.

- بیش از دوبار در روز مسواک نزنید

- اگر موفق به استفاده از مسواک نشدید، حتما قبل از خواب از نخ دندان استفاده کنید.